Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Skieruj się na k-myk.pl, żeby dowiedzieć się więcej o ofercie agencji reklamowej Kraków.

Akcje marketingowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie swoich sekcji ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (klipy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, że będzie ono prawidłowo użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, kalendarzy, folderów lub stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje także ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Twitter, Facebook i Instagram.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest zwłaszcza do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Jednak nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub konferencji wymagających zwykle skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnego oraz zgranego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu kursów albo zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na przekazanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.

Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]