Sprzęt eventowy – bez jakich akcesoriów nie odbędzie się żadna impreza?
Różne eventy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i na zadaszonych przestrzeniach, odbywają się praktycznie każdego dnia. Ich planowanie nie jest już w dzisiejszych czasach domeną sporych spółek czy miejscowości. Nierzadko jednakże, gdy małe podmioty zadecydują o przygotowaniu takiego wydarzenia okazuje się, iż brakuje im stosownego sprzętu, a jego zakup na jednokrotne użycie jest jednym słowem zbyt kosztowny. W takim przypadku rekomendujemy skorzystać z usług wynajmu sprzętu eventowego.
Bramki, podesty, namioty eventowe – co można wypożyczyć?
W zależności od rodzaju eventu ich realizatorom będą potrzebne różne elementy, w związku z tym firmy wypożyczające sprzęt eventowy muszą być gotowe na wszelką ewentualność. Co więc można wypożyczyć? Przede wszystkim:
– nagłośnienie i akcesoria multimedialne – bez nich nie mógłby się odbyć żaden event muzyczny ani mający miejsce na większej przestrzeni. Mocne głośniki to gwarancja, że każdy z uczestników usłyszy to, co mówią na scenie;
– sceny – za sprawą platformy wszystko co się na niej dzieje nie umknie uwadze nawet gości stojących w oddaleniu od sceny;
– oświetlenie – konieczne w szczególności w czasie nocnych eventów w plenerze. Zwiększa bezpieczeństwo gości i oświetla scenę, jak również może być wykorzystane jako część dekoracji;
– ogrodzenia, barierki oraz bramki – moduły zabezpieczające, ważne zwłaszcza na masowych koncertach na świeżym powietrzu. Pozwalają kontrolować przepływ uczestników i oddzielają scenę oraz teren przeznaczony na zaplecze techniczne;
– namioty eventowe – istotne w czasie imprez outdoorowych. Można w nich rozstawić bary z cateringiem, garderobę czy punkt informacji dla uczestników;
– meble eventowe – a więc fotele, krzesła czy wzięte w ostatnich latach miękkie siedziska, z których wygodnie będzie uczestnikom np. słuchać koncertu, jak również długie ławy perfekcyjnie sprawdzające się na imprezach, podczas których działają strefy gastronomiczne;
– inny sprzęt, jak mównice, parasole grzewcze czy agregatory prądotwórcze.
Jeżeli okazjonalnie organizujesz eventy i nie jesteś pewien, który sprzęt będzie ci potrzebny, szukaj propozycji wynajmu u dostawców, którzy za sprawą swojego ogromnego doświadczenia w tym obszarze podsuną efektywne rozwiązania w kwestii organizacji danego wydarzenia. Pozwoli to także na optymalizację poniesionych w związku z nim wydatków.
Adres:
event-factory s.c. Konrad Koper, Sebastian Godula
ul. Starego Wiarusa 22
31-263 Kraków