Zalety wykorzystania panoram sferycznych na Facebooku

Tutaj uzyskasz rzetelną pomoc specjalistów w dziedzinie przygotowania panoram sferycznych wnętrza firmy.

Zdjęcia 360 stopni to niesłychanie popularna i stosunkowo nowa metoda przedstawiania pomieszczeń przedsiębiorstw czy lokali gastronomicznych. Przeważnie spotykamy je przeglądając Google Street View lub wizytówki Google Moja Firma, ale też natrafiamy na nie na najsłynniejszym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość zamieszczania na tablicy firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak zatem możesz użyć panoramy sferyczne do reklamy Twojej firmy na Facebooku? Zalecenia przedstawiamy w dalszej części tekstu.

Co wyróżnia zdjęcia 360 stopni na Facebooka?

Zdjęcia 360 stopni to panorama sferyczna, na które możemy patrzeć pod każdym kątem. Dowolne obracanie fotografii wywołuje doznanie osobistego przebywania w oglądanym miejscu. Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku umożliwiają obejrzenie nieruchomości, budynku lub lokalu poprzez opcję wyboru kierunku, w którym patrzymy. Fotografie tego typu tworzy się z pomocą dedykowanych aparatów i aplikacji. Dla odbiorców jedyne co różni je od tradycyjnych zdjęć cyfrowych jest sposobność wybrania myszką takiego zdjęcia, a w następnej kolejności obrócenia go w każdym kierunku.

Sferyczne zdjęcia panoramiczne – reklamuj swoją firmę

Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooka to bardzo dobry sposób na reklamę własnej firmy lub biznesu. Panoramy 360 stopni dają szerokie możliwości prezentacji wnętrza hotelu, lokalu gastronomicznego czy biura. Taka forma fotografii jest znacznie bardziej intrygująca i pozwala wnikliwie poznać oglądane miejscem. Udostępnienie sferycznych zdjęć panoramicznych na Facebooku będzie mieć korzystny wpływ na postrzeganie naszego biznesu przez klienta i zwiększy jego ufność w stosunku do usług przez nas oferowanych, co przełoży się na znacznie wyższe prawdopodobieństwo, iż z nich skorzysta.

Panoramy sferyczne warto użyć na Facebooku przede wszystkim jeśli prowadzimy biznes, który bazuje na atrakcyjnych pomieszczeniach (jak przykładowo sale konferencyjne bądź hotel), ale również jeśli chcemy zademonstrować naszym klientom biuro, w którym funkcjonujemy czy też zachęcić potencjalnych pracowników, żeby odpowiedzieli na nasze ogłoszenie rekrutacyjne.

Do opracowania zdjęć 360 stopni na Facebooka zatrudnij specjalistę!

Wykonanie zdjęcia 360 stopni, chociaż teoretycznie jest możliwe do zrealizowania samodzielnie, jednak do celów marketingowych rekomenduje się wybrać wykwalifikowanego fotografa zajmującego się na co dzień interaktywnymi fotografiami. Dlaczego to najlepsza opcja? Powierzenie tego zadania wykwalifikowanemu fotografowi daje pewność przygotowania dobrych jakościowo fotografii, które dodatkowo będą bardziej przyjazne dla odbiorcy. Sama usługa nie jest też droga ani trudno dostępna. Fotografów rekomendowanych przez Google do przygotowania panoram sferycznych znajdziemy na stronie Google Moja firma — Street View. W katalogu tym wymienieni są wyłącznie Ci profesjonaliści, którzy spełnili konkretne wymagania jakościowe Google oraz opublikowali określoną liczbę prawidłowych zdjęć 360 stopni.

Adres:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]